
یا مهدی ادرکنی یا صاحب الزمان کجایی /داد از غم جدایی + نوشته شده در پنجشنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۵ساعت 10:10  توسط جواد نظافت | درباره وبلاگ مولا جان تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد/ حیف باشد که شما باشید و ما غم ببرد منوی اصلی صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو مطالب عناوین مطالب وبلاگ آرشیو مطالب آذر ۱۳۹۵مهر ۱۳۹۵شهریور ۱۳۹۵مرداد ۱۳۹۵خرداد ۱۳۹۱اردیبهشت ۱۳۹۱ پیوندها Powered By BLOG...
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم xa0من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 چشم بیمار تورا دیدم وبیمار شدم xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0x...
ادامه مطلب